about_banner

צוות מחקר – דיווח נוכחות והיעדרות

עבודתו של עובד צוות מחקר/סגל מחקר הינה עבודת מחקר אקדמית במהותה ובהתאם לכך לא ניתן לפקח על שעות העבודה. לאור זאת העובד אינו נדרש לדווח על שעות עבודתו באמצעות כרטיס נוכחות.
עם זאת מחויבים עובדים בצוות מחקר/סגל מחקר לדווח מדי חודש ובאופן שוטף על היעדרויותיהם במערכת הנוכחות הממוחשבת.
עם הקבלה לעבודה, יימסר לכל עובד קוד משתמש וסיסמא עמם יוכל להכנס למערכת הנוכחות הממוחשבת לצורך ביצוע עדכון נתוני ההיעדרות.
במידה והעובד לא קבל קוד כאמור עליו לפנות לרכזת הנוכחות, חן סגל-קינן.

להלן הנחיות לאופן דיווח ההיעדרות במערכת הנוכחות הממוחשבת:

  1. מהמסך הראשי יש להיכנס ל"שירות עצמי לעובד", לחיצה על הכפתור תוביל אותך למסך עם תפריט. בסוף התפריט מופיעה הכותרת "תהליכים ובקשות" ומתחתיה כפתור דיווח "הצהרת אי היעדרות". לחיצה עליו תפתח בפניך מסך עם טבלת חודשים. בחר את החודש הרלוונטי ולחיצה עליו תוביל אותך למסך עם 3 אפשרויות (מסרב לדווח – אופציה לא פעילה, לא נעדרתי או נעדרתי).
  2. במידה ולא נעדרת באותו חודש אנא סמן את האופציה "לא נעדרתי" ובצע שמירה.
  3. במידה ונעדרת אנא סמן את האופציה "נעדרתי" ודווח את ההיעדרות. יש לבחור בלוח השנה את התאריך המתאים, לבחור את סוג ההיעדרות (חופשה, מחלה, מחלה ללא אישור, מחלת בן משפחה, מילואים וכו') ולציין גם בהעדרות את סיבת ההיעדרות. לאחר מכן יש ללחוץ על "שמור" ואח"כ "שלח". פעולה זו תעביר את הדיווח לאישור אחראי הנוכחות בפקולטה שיתבקש לאשר את הבקשה.
  4. על העובד לדווח על היעדרות מדי חודש. עובד שלא ידווח באופן שוטף על העדרות / אי העדרות, יופחת ממכסת חופשתו יום חופשה אחד לכל חודש שבו לא בוצע דיווח כלשהו.

כל האמור לעיל חל גם על עובדי צוות/סגל מחקר קמ"ע, לפי השיוך.

בכל שאלה בנושאי נוכחות אנא פנה לרכזת הנוכחות: חן סגל-קינן בטלפון 0778871240 או במייל chensk@trdf.wmg.co.il


האמור מהווה תמצית עיקרי ההסכם הקיבוצי והוראות החוק. בכל מקרה של סתירה יגברו ההסכם הקיבוצי והחוק.

 

© All rights reserved to Technion R&D Foundation